José Sánchez Rubiño liderará la lista de Ara Eivissa en Santa Eulària

José Sánchez Rubiño encabezará la lista de Ara Eivissa al Ayuntamiento de Santa Eulària en las próximas elecciones locales de mayo, que integra a Guanyem, Esquerra Republicana y Equo.

El candidato aspira a protagonizar «la transición hacia el progreso de un municipio que tiene muchas asignaturas pendientes que los sucesivos alcaldes del PP han preferido ignorar», señaló Ara Eivissa en una nota de prensa.

 Notícia extreta de Diario de Ibiza (13/04/2019).

Vols participar?

Som una formació transparent. Omplint aquest formulari rebràs tota la informació d’Ara Eivissa. També pots contactar amb nosaltres a araeivissa@gmail.com

Som una formació oberta. Omplint aquest formulari tindràs veu i vot a les assemblees i podràs participar del Grup del teu municipi. Si tens dubtes, contacta amb nosaltres a araeivissa@gmail.com

Ves al contingut